Meet-Up Vreedzame Wijk op 12 april 2021

Hoe hou jij je staande om de positieve boodschap van Vreedzaam uit te dragen in deze turbulente tijden? In hoeverre ga je wel of niet mee in negatieve uitingen en gedrag? Welk positief tegenwicht kun je daar tegenover zetten? Vraag je je ook af hoe alle grote maatschappelijke thema’s zoals kansenongelijkheid, racisme, discriminatie, polarisatie, Corona, eenzaamheid zich verhouden tot Vreedzaam?

Voor iedereen die z’n hart wil luchten en horen hoe ‘het bij de buren’ gaat, bieden we op maandag 12 april a.s. van 11.00 – 12.30 uur gelegenheid om elkaar online ‘te ontmoeten’ en uit te wisselen. Schrijf je in via deze button.

Dit is de eerste van een aantal Meet-Ups over diverse thema’s die we dit jaar voor het netwerk willen faciliteren. Een groepje van 5 vreedzame wijk-collega’s uit het land denkt mee over opzet en inhoud. Heb je zelf ook suggesties, laat het ons weten.

Vreedzame Nieuwsberichten